6 Februari

Kvällen igår var skitrolig .
Först började jag , corbin , elias och linnea att dricka lite hemma vid elias.
Sen drog vi vidare till marnäs . fortsatte festa vid Ken & Linnea .
Jag och elias gick även hem till mig och bytte om , träffa mamma och vovvarna .
Det var roligt !
Sen efter det gick vi från marnäs hem till elias på högberget .
Det tog 2 timmar. herregud säger jag bara.
Om man är  nykter så tar det vanligtvis bara tjugo minuter .
HAHA det var en jävligt rolig promenad hem .. Men men!
Sen gick jag och elias hem till han då och fortsatte dricka.
Sen däckade vi båda i sängen , somnade 04.00.
Men vaknade 09.00 så inte vart det mycket sömn .
Så nu blir det en lång dusch , ska raka benen , hårinpackning , och massa shiiit!
Sen ska vi se film sen blir det godnatt. drygt med skola imorgon ju..
men men , PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0