2011!!

Jag har svårt att bestämma mig...
Det är så mycket som jag ska göra i sommar.. eller hela 2011!!
Sportlovet : stockholm
Påsklovet : Idre
Sommar lovet :  stockholm , peace and love. ut på alla olika ställen , ska bli så jävla roligt!
men jag är fundersam om jag verkligen ska till peace and love.. vafan !
men det är nog bestämt att det blir så nu..! :)
Idag försov jag mig och missade nationella provet. helvete också.. men men!
gymmat idag har jag med , och igår. jag är duktig!
blir två dagar till i veckan , så alltså 4 dagar i veckan varje vecka , toppen viktoria!
Idag ´ska jag hem och sova , inte sovit hemma på en vecka nu , saknar mammis lite!
men åker nog bort imorgon igen .. men men , man överlever :)
Nu ska jag kila hem och plugga lite ,hare bra bloggen , PUSSSSSSS
PS. kommer inte kunna blogga så mycket .. datorn är sönder :(:( 
bloggar när den är fixad eller om jag kommer åt en annan ,..
<3
världens sötaste !! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0